Wycieczka – dzień drugi (Toruń)

Kolejny dzień naszej wycieczki za nami. Rano część z nas uczestniczyła we Mszy Świętej w Sanktuarium NMP Gwiazdy Nowej Ewangelizacji, a po śniadaniu wyruszyliśmy na zwiedzanie Torunia, które rozpoczęliśmy przy pomniku Mikołaja Kopernika. Dzięki naszym przewodnikom zobaczyliśmy szereg ciekawych miejsc na toruńskim Starym Mieście, w tym Krzywą Wieżę, ratusz, mury obronne, dom Mikołaja Kopernika, kościół św. Janów. W domu Kopernika zwiedziliśmy multimedialną wystawę poświęconą naszemu wybitnemu astronomowi, a także zobaczyliśmy, jak wyglądało codzienne życie bogatych mieszczan i kupców toruńskich. Potem zwiedziliśmy Muzeum Toruńskiego Piernika. Wiele emocji i niezapomnianych wrażeń dostarczyła nam wizyta w Niewidzialnym Domu, gdzie panowały najprawdziwsze ciemności egipskie. W ten sposób mogliśmy doświadczyć wszystkiego tego, czego doświadczają na co dzień ludzie niewidomi. Warto dodać, że byli oni naszymi przewodnikami po niewidzialnej wystawie.
Po powrocie do hotelu i obiadokolacji zwiedziliśmy Park Pamięci Narodowej, w którym upamiętnieni zostali Polacy niosący pomoc Żydom w czasie II wojny światowej, a także polegli w Katyniu.