PROJEKT: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół Katolickich im. Matki Bożej Miłosierdzia w Białymstoku

<?php the_title(); ?>

Głównym celem projektu jest rozwinięcie w roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019 kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy, umiejętności uczenia się, kreatywności i przedsiębiorczości, a także uzyskanie wiedzy w zakresie planowania własnej ścieżki kariery zawodowej wśród uczniów ZSK poprzez realizację zajęć rozwijających, dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć z zakresu przedsiębiorczości, uczenia się oraz zajęć z doradztwa edukacyjno – zawodowego.

W ramach projekt przewiduje się realizację następujących zadań:

 

KATOLICKA SZKOŁA PODSTAWOWA

  • Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:
    • matematyka;
    • język angielski;
  • Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe:
    • matematyka;
    • język angielski zakończony egzaminem zewnętrznym Cambridge English;
    • programowanie Scratch;
  • Robotyka.

 

KATOLICKIE GIMNAZJUM

  • Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:
    • matematyka;
    • chemia;
    • język angielski;
  • Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe:
    • matematyka;
    • język angielski zakończony egzaminem zewnętrznym Cambridge English FCE;
    • język angielski;
    • zajęcia biologiczno – ekologiczne;
    • Klub Młodego Chemika;
    • geografia;
    • programowanie Scratch;
  • Doradztwo edukacyjno – zawodowe;
  • Przedsiębiorczość;
  • Komunikacja interpersonalna i nabycie umiejętności pracy zespołowej;
  • Efektywne techniki uczenia się;
  • Robotyka.

 

KATOLICKIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

  • Zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze:
    • matematyka;
    • fizyka;
    • język angielski;
  • Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe:
    • matematyka;
    • język angielski zakończony egzaminem zewnętrznym Cambridge English FCE;
    • język angielski;
    • biologia;
    • chemia;
  • Doradztwo edukacyjno – zawodowe;
  • Przedsiębiorczość;
  • Komunikacja interpersonalna i nabycie umiejętności pracy zespołowej;
  • Efektywne techniki uczenia się.

 

Ze względu na reformę ustroju szkolnego układ zajęć może ulec zmianie.